• Ik ben authentiek wanneer ik leef en handel in overeenstemming met mijn oorspronkelijke zelf. (Pirandello)
  • Uw intuïtie kent vaak de kortste weg. (Peter Verwilghen)
  • Een nieuwe creatie is nooit een uitvinding noch een waarheid: zij is steeds zichzelf. (Frederico Fellini)
  • We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als kopieën. (Edward Young)
  • Traditional marketing was all about messages. Modern marketing is all about ideas. Ideas are spread, messages ignored. (Kevin Hudson)
  • Trust is like love. Both parties have to feel it before it really exists. (Simon Sinek)
  • You can only lose what you cling to. (Boeddha)
  • We need to STOP INTERRUPTING what people are interested in and BE what people are interested in. (Graig Davis)
  • There's nothing more exhausting than being authentic. (Eleanor Roosevelt)
  • It is better to remain silent and be thought a fool, than to open one's mouth and remove all doubt. (Abraham Lincoln)
  • Er zijn overwinningen waarvan de glorie alleen bekend is bij diegene die ze behaald heeft. (Nelson Mandela)

Over inbound marketing

Er ontwikkelt zich een gemeenschappelijk bewustzijn dat we onderdeel zijn van een wereld waarin beleving en emotie centraal staan en ratio ondergeschikt is. Het betekent dat we steeds meer erkennen dat we beslissen op basis van ons gevoel in plaats van, zoals we altijd gedacht en geleerd hebben, ons verstand. We verkeren in een belevingseconomie.

 

Dit uitgangspunt betekent voor de marketing een enorme verandering. Aan de P’s werd lange tijd veel waarde toegekend. Die waarde neemt af. Wij zijn ervan overtuigd dat de B’s de toekomst hebben:

  • Bewustwording 
  • Bewustzijn 
  • Branding
  • Beleving

 

Inbound marketing is marketing die hierop is gebaseerd. Het is marketing van binnenuit, op basis van authenticiteit; open en oprecht, en faciliterend in het keuze- en aankoopproces. Niet mooier voordoen, maar beter; duidelijker. Niet opdringen, maar helpen. Met heldere en oprechte informatie, op het moment dat een individu het zoekt.

 

Meer lezen over inbound marketing? Kijk dan op Inbound Industry.

 

Volg ons op:

Blog

Ik heb een droom - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het heeft even geduurd, maar daar ben ik weer. Met een nieuwe blog en groot nieuws.   Er is namelijk iets op komst. Iets... Meer

Tineke Stel, 10 juni 2016


No guts, no glory - Presentanza - Inbound marketing & imago
Pijnlijk maar waar: het eind is in zicht. Al meer dan tien jaar maakt V&D onderdeel uit van mijn presentatie. Samen met... Meer

Tineke Stel, 30 december 2015


Vette shit? Of vet cool? - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het regende felicitaties ineens, via LinkedIn. Terwijl ik geen idee had dat er iets te vieren viel werd ik met mijn neus op de... Meer

Tineke Stel, 28 november 2014


Alle blogs