• Ik ben authentiek wanneer ik leef en handel in overeenstemming met mijn oorspronkelijke zelf. (Pirandello)
  • Aan de veren kent men de vogel. (Nederlands spreekwoord)
  • There are no shortcuts to any place worth going. (Engels spreekwoord)
  • Een expert is iemand die de grootste fouten die gemaakt worden, kent. (Niels Bohr)
  • Lang nadat de prijs vergeten is, wordt kwaliteit nog herinnerd. (Familieleus Gucci)
  • De kapitein die zeilt zonder doel klaagt voortdurend dat de wind uit de verkeerde hoek komt. (Seneca)
  • Zij die lezen weten veel, zij die kijken weten soms nog meer! (Alexandre Dumas)
  • Eenvoud is inzien wat je niet kunt weglaten. (P.v.R.)
  • Je geest is als een parachute: hij fungeert het best als hij open is. (Tibetaanse wijsheid)
  • Uw intuïtie kent vaak de kortste weg. (Peter Verwilghen)
  • Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom. (Albert Einstein)
  • De eerste stap tot het realiseren van een droom is hem in je geest tot prioriteit maken. (Oostenrijkse wijsheid)
  • Een nieuwe creatie is nooit een uitvinding noch een waarheid: zij is steeds zichzelf. (Frederico Fellini)
  • Onze vijf zintuigen zijn poorten die ons alle waarnemingen doorspelen om te worden omgezet in begrippen en ideeën. (Arnaud Desjardins)
  • We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als kopieën. (Edward Young)
  • Ieder mens is de architect van zijn eigen lot. (Apiius Caecus)
  • Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan. (Nelson Mandela)
  • Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts. (Albert Einstein)
  • Als je 12 uur hebt om een boom te vellen, gebruik er dan 9 van om je bijl te slijpen.
  • Als je je doelen niet kent, kom je nooit uit op de plek waar je wilt zijn.
  • Traditional marketing was all about messages. Modern marketing is all about ideas. Ideas are spread, messages ignored. (Kevin Hudson)
  • Morgen is de leukste dag. (Pieter Winsemius)
  • Het duurt 7 seconden om een idee naar de ander kant van de wereld te krijgen, en vervolgens 7 jaar voor dat laatste stukje door de hersenpan.
  • De beste manier om je toekomst te voorspellen, is haar zelf te creëren.
  • Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst.
  • Trust is like love. Both parties have to feel it before it really exists. (Simon Sinek)
  • Wie in zichzelf gelooft, hoeft zich nooit te bewijzen.
  • You can only lose what you cling to. (Boeddha)

Over ons

De 4 P's waren lange tijd van groot belang in de marketing. Wij zijn er van overtuigd dat 4 B's de toekomst hebben:

  • Bewustwording
  • Bewustzijn
  • Branding
  • Beleving

 

De opkomst van de belevingseconomie is de aanleiding van ons bestaan. 

 

Overdenking
“We probeerden als mens beslissingen altijd zoveel mogelijk te rationaliseren. De veelheid aan informatie die we tegenwoordig op ons af krijgen maakt dat steeds moeilijker.
 

 

Er ontwikkelt zich het gemeenschappelijk bewustzijn dat we onderdeel zijn van een wereld waarin beleving centraal staat en ratio ondergeschikt is. 

 

Laten we hier ons voordeel mee doen, en er naar handelen; zorgen dat we ten minste ook inspelen op de intuïtie, en niet alleen op het verstand. Dat maakt de weg naar ons doel korter.” 

 

Volg ons op:

Blog

Ik heb een droom - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het heeft even geduurd, maar daar ben ik weer. Met een nieuwe blog en groot nieuws.   Er is namelijk iets op komst. Iets... Meer

Tineke Stel, 10 juni 2016


No guts, no glory - Presentanza - Inbound marketing & imago
Pijnlijk maar waar: het eind is in zicht. Al meer dan tien jaar maakt V&D onderdeel uit van mijn presentatie. Samen met... Meer

Tineke Stel, 30 december 2015


Vette shit? Of vet cool? - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het regende felicitaties ineens, via LinkedIn. Terwijl ik geen idee had dat er iets te vieren viel werd ik met mijn neus op de... Meer

Tineke Stel, 28 november 2014


Alle blogs