• Ik ben authentiek wanneer ik leef en handel in overeenstemming met mijn oorspronkelijke zelf. (Pirandello)
  • Aan de veren kent men de vogel. (Nederlands spreekwoord)
  • There are no shortcuts to any place worth going. (Engels spreekwoord)
  • Een expert is iemand die de grootste fouten die gemaakt worden, kent. (Niels Bohr)
  • Lang nadat de prijs vergeten is, wordt kwaliteit nog herinnerd. (Familieleus Gucci)
  • De kapitein die zeilt zonder doel klaagt voortdurend dat de wind uit de verkeerde hoek komt. (Seneca)
  • Zij die lezen weten veel, zij die kijken weten soms nog meer! (Alexandre Dumas)
  • Eenvoud is inzien wat je niet kunt weglaten. (P.v.R.)
  • Je geest is als een parachute: hij fungeert het best als hij open is. (Tibetaanse wijsheid)
  • Uw intuïtie kent vaak de kortste weg. (Peter Verwilghen)
  • Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom. (Albert Einstein)
  • De eerste stap tot het realiseren van een droom is hem in je geest tot prioriteit maken. (Oostenrijkse wijsheid)
  • Een nieuwe creatie is nooit een uitvinding noch een waarheid: zij is steeds zichzelf. (Frederico Fellini)
  • Onze vijf zintuigen zijn poorten die ons alle waarnemingen doorspelen om te worden omgezet in begrippen en ideeën. (Arnaud Desjardins)
  • We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als kopieën. (Edward Young)
  • Ieder mens is de architect van zijn eigen lot. (Apiius Caecus)
  • Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan. (Nelson Mandela)
  • Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts. (Albert Einstein)
  • Als je 12 uur hebt om een boom te vellen, gebruik er dan 9 van om je bijl te slijpen.
  • Als je je doelen niet kent, kom je nooit uit op de plek waar je wilt zijn.
  • Traditional marketing was all about messages. Modern marketing is all about ideas. Ideas are spread, messages ignored. (Kevin Hudson)
  • Morgen is de leukste dag. (Pieter Winsemius)
  • Het duurt 7 seconden om een idee naar de ander kant van de wereld te krijgen, en vervolgens 7 jaar voor dat laatste stukje door de hersenpan.
  • De beste manier om je toekomst te voorspellen, is haar zelf te creëren.
  • Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst.
  • Trust is like love. Both parties have to feel it before it really exists. (Simon Sinek)
  • Wie in zichzelf gelooft, hoeft zich nooit te bewijzen.
  • You can only lose what you cling to. (Boeddha)

Volg ons op:

Blog

Ik heb een droom - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het heeft even geduurd, maar daar ben ik weer. Met een nieuwe blog en groot nieuws.   Er is namelijk iets op komst. Iets... Meer

Tineke Stel, 10 juni 2016


No guts, no glory - Presentanza - Inbound marketing & imago
Pijnlijk maar waar: het eind is in zicht. Al meer dan tien jaar maakt V&D onderdeel uit van mijn presentatie. Samen met... Meer

Tineke Stel, 30 december 2015


Vette shit? Of vet cool? - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het regende felicitaties ineens, via LinkedIn. Terwijl ik geen idee had dat er iets te vieren viel werd ik met mijn neus op de... Meer

Tineke Stel, 28 november 2014


Een ervaring rijker - Presentanza - Inbound marketing & imago
Plannen, plannen en nog eens plannen. Ik heb nu in praktijk kunnen ervaren dat dit bij het maken van een corporate video zo... Meer

Maarten van Reijn, 19 februari 2014


Uitgewerkt? Ingewerkt! - Presentanza - Inbound marketing & imago
Jaren in spagaat: studeren en ook werken. Op school doen wat je gevraagd wordt, goed plannen, hard werken, medestudenten... Meer

Lindi Benschop, 13 november 2013


Nieuwe job - Presentanza - Inbound marketing & imago
Ik heb een nieuwe job. Nee, ik ben niet gestopt met Presentanza, integendeel. Ik heb mezelf ont-opperhoofd. Iris is nu de baas... Meer
2 reactie(s) reacties

Tineke Stel, 22 oktober 2013


Back in business - Presentanza - Inbound marketing & imago
Mama. Ik ben iemands mama. Heel gek hoor. En vooral wennen ook. Niet alleen omdat je wereld, je hoofd en je lijf compleet op... Meer

Iris Roozenburg, 30 september 2013


Inbound marketing en imago - Presentanza - Inbound marketing & imago
Ik had beloofd er op terug te komen, dat imago advies een beetje marketing is. Misschien is het wel meer dan een beetje.... Meer
2 reactie(s) reacties

Tineke Stel, 31 augustus 2013


Stage. Wat een werk! - Presentanza - Inbound marketing & imago
Openen, licht, radio en computers aan, thee zetten voor allemaal… Nog nooit in mijn leven heb ik iedere ochtend zo’n vast... Meer

Michelle Kleingeld, 17 juli 2013


Marketing is dood - Presentanza - Inbound marketing & imago
Durf ik dat te zeggen? Jawel. Let maar op. Eerst een stukje Presentanza-geschiedenis. Er is één vraag die we steevast... Meer

Tineke Stel, 17 juni 2013


Zakelijk zwanger - Presentanza - Inbound marketing & imago
Zwangerschapsmode. Ik had er nooit zo bij stil gestaan, totdat ik zelf zwanger werd. Het duurde niet lang voordat ik tot de... Meer

Iris Roozenburg, 13 mei 2013


Groeien; een hele onderneming - Presentanza - Inbound marketing & imago
Tien jaar bestaan we nu. Ruim. Elf jaar geleden al wist ik dat mijn ondernemingsplan niet geschikt was voor een solo-act.... Meer

Tineke Stel, 12 april 2013


Janu(n)ari - Presentanza - Inbound marketing & imago
Januari. Veel mensen mopperen op deze winterse, donkere maand. De tijd van vrije dagen, feestjes, ongegeneerd eten en drinken... Meer

Tineke Stel, 28 januari 2013


Strategisch op de foto - Presentanza - Inbound marketing & imago
Een paar weken voordat ik bij Presentanza zou beginnen werd ik gebeld door mijn aanstaande collega Iris: “Hans Sloot, onze... Meer

Petra de Koning, 11 januari 2013


Enjoy the party! - Presentanza - Inbound marketing & imago
December is een uitdaging. Behalve dat je halverwege het gevoel bekruipt dat er ook deze keer weer te weinig dagen in het jaar... Meer

Tineke Stel, 13 december 2012


Zwart; altijd goed. Toch? - Presentanza - Inbound marketing & imago
Je hoort het vaak in winkels. “Zwart; da’s altijd goed.” Of bij mensen onder elkaar. Veel mensen zijn fan van zwarte... Meer

Tineke Stel, 29 oktober 2012


Kleur is wetenschap - Presentanza - Inbound marketing & imago
Kortgeleden hadden we een groep energiedeskundigen. De wetenschap straalde er vanaf. Zij kregen de uitdaging om meer gebruik te... Meer

Tineke Stel, 26 juni 2008


Plezier en pegels - Presentanza - Inbound marketing & imago
Wouter ken ik sinds een jaar of vijf. Hij had een uitzendbureau: YourMatch. Presentanza was net gestart, en Wouter was een van... Meer

Tineke Stel, 18 mei 2008


Bubbels in de Bierstraat - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het moest wat worden, die opening. Imagotechnisch verantwoord ook. Het is op z’n zachtst gezegd een ongelukkig toeval dat een... Meer

Tineke Stel, 14 april 2008


Niet meer verliefd - Presentanza - Inbound marketing & imago
Mensen bewust maken geeft verbazing en soms zelfs verrukking.  Zoals toen ik ging shoppen met de CFO van een mediabedrijf. Een... Meer

Tineke Stel, 19 maart 2008


Alle blogs