• Ik ben authentiek wanneer ik leef en handel in overeenstemming met mijn oorspronkelijke zelf. (Pirandello)
  • Lang nadat de prijs vergeten is, wordt kwaliteit nog herinnerd. (Familieleus Gucci)
  • De kapitein die zeilt zonder doel klaagt voortdurend dat de wind uit de verkeerde hoek komt. (Seneca)
  • Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom. (Albert Einstein)
  • Een nieuwe creatie is nooit een uitvinding noch een waarheid: zij is steeds zichzelf. (Frederico Fellini)
  • We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als kopieën. (Edward Young)
  • Ieder mens is de architect van zijn eigen lot. (Apiius Caecus)
  • Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan. (Nelson Mandela)
  • Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts. (Albert Einstein)
  • Als je 12 uur hebt om een boom te vellen, gebruik er dan 9 van om je bijl te slijpen.
  • There's nothing more exhausting than being authentic. (Eleanor Roosevelt)
  • Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts. (Albert Einstein)

Zakelijke positionering

We leven in een tijd waarin beleving en emotie ons handelen regeren: de belevingseconomie. In deze economie bepaalt het gevoel dat uw organisatie oproept of er zaken gedaan worden. Dat biedt kansen.

Zakelijke positionering omvat alle activiteiten die nodig zijn om een organisatie ‘op de kaart te zetten’. Wij stellen een positioneringsprofiel op, geven naamadvies, ontwikkelen een huisstijl en zorgen voor de online positionering.

Ook fysieke zaken als huisvesting, interieur, wagenpark en bedrijfskleding nemen we mee in het verhaal. Dat doen we met alles wat communiceert namens uw organisatie; van teksten in een brochure tot medewerkers en hun gedrag. 

Alle uitingen worden op elkaar afgestemd zodat er een eenduidig beeld ontstaat. Ruimte voor verkeerde perceptie of interpretatie is er niet. Identiteit en imago worden één. Verwachtingen worden werkelijkheid en teleurstelling of reputatieschade nauwelijks denkbaar. Een helder verhaal.

Portfolio


Portfolio-overzicht

Volg ons op:

Blog

Ik heb een droom - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het heeft even geduurd, maar daar ben ik weer. Met een nieuwe blog en groot nieuws.   Er is namelijk iets op komst. Iets... Meer

Tineke Stel, 10 juni 2016


No guts, no glory - Presentanza - Inbound marketing & imago
Pijnlijk maar waar: het eind is in zicht. Al meer dan tien jaar maakt V&D onderdeel uit van mijn presentatie. Samen met... Meer

Tineke Stel, 30 december 2015


Vette shit? Of vet cool? - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het regende felicitaties ineens, via LinkedIn. Terwijl ik geen idee had dat er iets te vieren viel werd ik met mijn neus op de... Meer

Tineke Stel, 28 november 2014


Een ervaring rijker - Presentanza - Inbound marketing & imago
Plannen, plannen en nog eens plannen. Ik heb nu in praktijk kunnen ervaren dat dit bij het maken van een corporate video zo... Meer

Maarten van Reijn, 19 februari 2014


Alle blogs