• Ik ben authentiek wanneer ik leef en handel in overeenstemming met mijn oorspronkelijke zelf. (Pirandello)
  • Lang nadat de prijs vergeten is, wordt kwaliteit nog herinnerd. (Familieleus Gucci)
  • De kapitein die zeilt zonder doel klaagt voortdurend dat de wind uit de verkeerde hoek komt. (Seneca)
  • Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom. (Albert Einstein)
  • Een nieuwe creatie is nooit een uitvinding noch een waarheid: zij is steeds zichzelf. (Frederico Fellini)
  • We worden allemaal als originelen geboren, maar de meesten van ons sterven als kopieën. (Edward Young)
  • Ieder mens is de architect van zijn eigen lot. (Apiius Caecus)
  • Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan. (Nelson Mandela)
  • Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts. (Albert Einstein)
  • Als je 12 uur hebt om een boom te vellen, gebruik er dan 9 van om je bijl te slijpen.
  • There's nothing more exhausting than being authentic. (Eleanor Roosevelt)
  • Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts. (Albert Einstein)

Imago statusonderzoek

Imago bouw je op vanuit het hart van een organisatie; de identiteit. Voorwaarde voor een sterk imago is dat de identiteit en de propositie helder zijn, om te beginnen bij de medewerkers.

 

Maar hoe staat het daarmee? Weet iedereen wat de organisatie te bieden heeft? En zijn de randvoorwaarden ingevuld, ofwel maken we het de medewerkers mogelijk om er invulling aan te geven?

 

Het nut en de noodzaak van investeren in imago zijn aan te tonen. Met de Imago Monitor. Dit is een online instrument waarmee u intern onderzoekt in hoeverre zaken als missie, visie en kernwaarden bekend zijn en in welke mate ze zijn doorgevoerd in de praktijk.

 

Zowel de huidige situatie als de ambitie van uw medewerkers wordt gemeten. Zodat u weet waar u staat. Op basis van de uitkomsten maken we een stappenplan om de randvoorwaarden voor een sterker imago te verbeteren. 

De imago monitor wordt op maat geleverd, zodat de vragen voor medewerkers herkenbaar en aansprekend zijn. U kunt na de investeringen in het imago van uw organisatie opnieuw meten. En daarmee het resultaat vaststellen!

 

Extern uw imago onderzoeken? Dat kan ook. Bel voor informatie met 010-4492898.

 

De imago monitor is tot stand gekomen in samenwerking met Satius.

Portfolio


Portfolio-overzicht

Volg ons op:

Blog

Ik heb een droom - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het heeft even geduurd, maar daar ben ik weer. Met een nieuwe blog en groot nieuws.   Er is namelijk iets op komst. Iets... Meer

Tineke Stel, 10 juni 2016


No guts, no glory - Presentanza - Inbound marketing & imago
Pijnlijk maar waar: het eind is in zicht. Al meer dan tien jaar maakt V&D onderdeel uit van mijn presentatie. Samen met... Meer

Tineke Stel, 30 december 2015


Vette shit? Of vet cool? - Presentanza - Inbound marketing & imago
Het regende felicitaties ineens, via LinkedIn. Terwijl ik geen idee had dat er iets te vieren viel werd ik met mijn neus op de... Meer

Tineke Stel, 28 november 2014


Een ervaring rijker - Presentanza - Inbound marketing & imago
Plannen, plannen en nog eens plannen. Ik heb nu in praktijk kunnen ervaren dat dit bij het maken van een corporate video zo... Meer

Maarten van Reijn, 19 februari 2014


Uitgewerkt? Ingewerkt! - Presentanza - Inbound marketing & imago
Jaren in spagaat: studeren en ook werken. Op school doen wat je gevraagd wordt, goed plannen, hard werken, medestudenten... Meer

Lindi Benschop, 13 november 2013


Nieuwe job - Presentanza - Inbound marketing & imago
Ik heb een nieuwe job. Nee, ik ben niet gestopt met Presentanza, integendeel. Ik heb mezelf ont-opperhoofd. Iris is nu de baas... Meer
2 reactie(s) reacties

Tineke Stel, 22 oktober 2013


Alle blogs